Faciliteiten haven

De haven
Onze jachthaven biedt ruimte aan ruim 100 schepen welke zijn afgemeerd aan drijvende steigers. Voor passanten is een speciale steiger vrijgehouden waar langszij kan worden afgemeerd. De boxen en steigers zijn voorzien van elektrische aansluitingen (6 Amp), water en verlichting. Ook zijn er bagagewagentjes beschikbaar.

Het Clubschip
Centraal in de haven ligt het clubschip "De Zuideinde" met alle noodzakelijke voorzieningen: Toiletten, douches, wasmachine, droger en strijkfaciliteiten. De gezellige kantine vormt het middelpunt. De sanitaire voorzieningen zijn gedurende het hele watersportseizoen geopend en de kantine grote delen van de dag en avond. Consumpties zijn vriendelijk geprijsd en zijn af te halen aan de bar.

Tijdens de openingstijden is 's ochtends om 10.00 uur het 2e kopje koffie gratis. Voor onze passanten zijn tevens leenfietsen beschikbaar.