Historie

In 1979 staken 3 leden de hoofden bij elkaar en besloten de WSV Boxmeer op te richten. Zij namen letterlijk de schop ter hand en samen met de nodige vrijwilligers heeft dit er toe geleid dat wij nu kunnen genieten van deze unieke haven met zijn moderne voorzieningen. Er zijn ruime boxen, goede sanitaire voorzieningen en een gezellig clubschip. Ook is er een boothelling voor leden beschikbaar.

Voor velen van ons is WSV Boxmeer de uitgelezen plek om met watersport bezig te zijn. De leden van onze watersportvereniging zijn continue bezig om de haven in optimale conditie te houden zodat de haven over alle moderne gemakken beschikt. Hoog in het vaandel staat het doel om het voor passanten aantrekkelijk te maken de haven te bezoeken. Ook wordt er veel georganiseerd voor eigen leden en leden van andere verenigingshavens. Dit zijn o.a. voorlichtingsavonden, I.V.N. wandelingen, fietstochten en diverse festiviteiten.